همکاری با انجمن روان‌شناسی صنعتی و سازمانی ایران
طراحی الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه با رویکردهای شناختی و هیجانی (یک مطالعه کیفی)

احمدرضا قلی پور؛ جوانشیر اسدی؛ طیبه تجری؛ علی‌اصغر بیانی

دوره 9، شماره 2 ، اسفند 1401، ، صفحه 355-376

https://doi.org/10.22055/jiops.2023.42389.1313

چکیده
  با توجه به نقش کارآفرینی در رشد جامعه، از هر کشوری انتظار می­رود شهروندانش را به کارآفرینی ترغیب کند. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی و تحلیل عناصر روان­شناختی دخیل در الگوی ترغیب به رفتار کارآفرینانه براساس رویکردهای شناختی و هیجانی بود. این پژوهش از نوع پژوهش­های کیفی و اکتشافی مبتنی بر نظریه داده­بنیاد و روش گردآوری داده­ها، ...  بیشتر