همکاری با انجمن روان‌شناسی صنعتی و سازمانی ایران
تدوین الگوی مناسب برای تکریم ارباب رجوع

محمد پرورش؛ حمید دوازده امامی؛ سعید شریفی

دوره 9، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 129-150

https://doi.org/10.22055/jiops.2022.41605.1297

چکیده
  یکی از اهداف اصلی هر سازمان ،جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است. هدف تحقیق حاضر، ارائه الگوی تکریم ارباب رجوع در دادگستری اصفهان بود، که از روش تحقیق آمیخته ( کیفی و کمی) استفاده شده است .روش کیفی شامل گراندد تئوری (داده بنیاد) و روش کمی شامل روش پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق را خبرگان آگاه در حوزه ...  بیشتر