همکاری با انجمن روان‌شناسی صنعتی و سازمانی ایران
رابطه سرمایه روان‌شناختی و احساس امنیت روان‌شناختی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

فهیمه نیکخواه؛ سمیه صالحی

دوره 6، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 193-212

https://doi.org/10.22055/jiops.2019.31310.1148

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی رابطه سرمایه روان‌شناختی و احساس امنیت روان‌شناختی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در سال تحصیلی 98-97 انجام شد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی معلمان و دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم پسرانه منطقه 6 آموزش و پرورش شهر تهران بودند که از میان آنها 50 معلم و 184 دانش‌آموز به شیوه ...  بیشتر