همکاری با انجمن روان‌شناسی صنعتی و سازمانی ایران
طراحی الگوی مؤثر در ارتباط با جذابیت بازار صادراتی مناطق آزاد ایران (مورد مطالعه: منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند)

زهره زاج؛ ابراهیم آلبو نعیمی؛ محمد خدا مرادی

دوره 9، شماره 2 ، اسفند 1401، ، صفحه 521-505

https://doi.org/10.22055/jiops.2023.42736.1329

چکیده
   هدف این پژوهش، طراحی الگویی مؤثر در ارتباط با جذابیت بازار صادراتی مناطق آزاد ایران بود. روش تحقیق از نظر هدف توسعه‌ای- کاربردی و از نظر شیوه تحلیلی، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری کلیه متخصصین و کارشناسان منطقه آزاد اروند به تعداد 1000 می‌باشند که به روش نمونه‌گیری طبقه‌ای متناسب با استفاده از فرمول کوکران تعداد 278 نفربه عنوان ...  بیشتر